مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-08اقتصادي

 تلاش برای خروج دو روستا و یک شهر خواف از نقطه سربه سر تولید و مصرف آب شرب


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: تمام تلاش خود را برای خروج شهر قاسم آباد و دو روستای زوزن و اسدآباد خواف از نقطه سربه سر تولید و مصرف آب شرب به کار گرفته ایم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: تمام تلاش خود را برای خروج شهر قاسم آباد و دو روستای زوزن و اسدآباد خواف از نقطه سربه سر تولید و مصرف آب شرب به کار گرفته ایم.

محسن چهکندی در گفت و گو با ایسنا، عبور از این بحران را نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر مردم مناطق شهری و روستایی دانست و اظهار کرد: تمام تلاش خود را در رفع مشکلات ناشی از تنش در پیک مصرف به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات عدیده و کاهش بارش ها در سال آبی جاری (مهر سال 1402 تاکنون) شاهد کاهش میزان منابع آبی هستیم، بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم نسبت به اشاعه صرفه جویی در مصارف شرب، کشاورزی و صنعت بیش از گذشته همکاری داشته باشند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف افزود: شهرستان خواف 82 هزار و 830 نفر جمعیت شهری و 69 هزار و 688 نفر روستانشین دارد که از این تعداد 48 هزار انشعاب آب آشامیدنی در سطح 6 شهر و 82 روستای شهرستان خواف زیرپوشش خدمات آب و فاضلاب قرار دارند.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز این تعداد مشترک توسط 440 کیلومتر شبکه انتقال و 880 کیلومتر شبکه توزیع آب تأمین می شود، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تلاش برای خروج دو روستا و یک شهر خواف از نقطه سربه سر تولید و مصرف آب شرب

 تلاش برای خروج دو روستا و یک شهر خواف از نقطه سربه سر تولید و مصرف آب شرب